בואו נדבר רגע על FOLLOW UP -שיחות מעקב

האם גם אתם מוותרים מוקדם מדיי?

כמה מכם באמת עושים שיחת פולו אפ וחוזרים ללקוח יותר מפעם, פעמיים 

אחרי שהעסקה לא נסגרה בשיחה הראשונה?

אז חשוב לדעת :

*ברוב הפעמים, העסקה לא נסגרת בשיחה הראשונה!

*תדעו שאתם לא לבד, רוב בעלי העסקים ואנשי המכירות לא מבצעים שיחת מעקב ללקוח

*פולו אפ נכון הוא אחד הדברים שיעלו לכם משמעותית את אחוזי הסגירה

הבעיה עם פולו אפ היא שרובכם מוותרים מוקדם מדיי או עושים את התהליך לא נכון

אז למה זה בעצם קורה?

-אתם מרגישים “מציקים” ומנדנדים ללקוח ולכן לא חוזרים אליו בכלל

– גם כשכבר חוזרים, זה רק כדיי לשאול מה החליט ומצפים לקבל תשובה של “כן” או “לא”

לפולו אפ יש מטרה אחת:

הוא צריך לקדם אתכם שלב נוסף בתהליך המכירה, לתת ערך נוסף לשיחה הקודמת, 

טיפ, עצה בדיקה מחודשת לנושא שדובר ורק אז לייצר הנעה לפעולה

אם נתקשר ומיד נשאל לגבי החלטה

הלקוח ירגיש שלא באמת אכפת לנו מהעסק שלו, אלא רק מהעסקה ולא ישתף פעולה

ברגע שניתן כיוון חשיבה נוסף “ערך” נוכל באופן טבעי להתקדם לסגירה

ותזכרו,

ללקוחות מסוימים נדרשות יותר משתיים שלש ואפילו ארבע שיחות

כדיי לייצר אמון ולסגור

תשכחו מסטוץ עם הלקוח, בימינו זה כבר לא עובד 

הוא צריך זמן לבדוק ולהחליט  אז אל תוותרו עליו מהר מדיי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn