שירותי החברה


מפגש אבחון ראשוני

הפגישה הראשונית והחשובה ביותר להצלחת התהליך
פגישה בת שעתיים עם מנהל המכירות בה תאובחן מחלקת המכירות בכל ההיבטים. האבחון ממפה באופן מדויק את התנהלות המחלקה בשוטף הן מול הלקוחות והן בתוך הצוות. שיטות המכירה, מנגנון ההכשרה, שגרות העבודה הקבועות, מנגנון היעדים ואכיפתם, חגיגת הצלחות ועוד.

המטרה היא להבין באופן מיטבי את התנהלות מחלקת המכירות ולמפות כשלים ואתגרים הדורשים התאמה ושינוי על מנת להביא לשיפור בתוצאות.
לאחר פגישת האבחון ישלח דו”ח ממצאים והמלצות לשיפור וייעול.

אבחון עומק

פגישה בת 3 שעות עם מנהל המכירות ולאחריו פגישה עם 2-3 אנשי מכירות נבחרים בה תאובחן מחלקת המכירות גם מנקודת מבט ניהולית וגם מתוך צוות המכירות בכל ההיבטים.

האבחון מחולק לשני חלקים מרכזיים: האחד ימפה את המחלקה מנקודת ראות ניהולית בנושא אופן הגיוס, הכשרה, שגרות עבודה ,מנגנון יעדים ,חגיגת הצלחות והנעת הצוות. השני יתמקד בחוויית אנשי המכירות הן מול הלקוח והן מאופן העבודה בצוות.

מטרתו של אבחון העומק היא לבדוק האם אכן קיימת הלימה ותאום ציפיות מלא בין תפיסת איש המכירות את תפקידו לבין תפיסת הארגון על מנת להביא לשיפור מיידי בעבודה השוטפת וכמובן בתוצאות.

אבחון העומק מספק רובד נוסף מנקודת מבטם של אנשי המכירות על התנהלותם בשוטף ויחד עם האבחון הראשוני מאפשר קבלת תמונה מלאה על מחלקת המכירות המייצרת אבחון מדויק יותר.

הטמעת השיפורים במערכת המכירות

לאחר שליחת הממצאים יבנה תהליך ליווי מקצועי ומקיף המאפשר למנהל להטמיע את ההתאמות הנדרשות.

  • דיוק והרחבה של מודלי התגמול.
  • בניית שגרות עבודה וישיבות צוות איכותיות עם הובלה ברורה לעמידה ביעדים.
  • בניית מתודות הדרכה.
  • תוכנית הכשרה מסודרת לעובדים חדשים.
  • חידוד יעדים אישיים ומחלקתיים הכוללים חגיגת הצלחות.

מגוון סדנאות מקצועיות

סדנאות ההטמעה הן סדנאות פרקטיות המועברות לכלל צוות המכירות בנושאים שונים . הסדנאות מורכבות הן מלמידה והעשרה והן מתרגול פרקטי של הצוות ומקנות כלים יישומיים למכירה איכותית.

מעבר להיותה כלי למידה ותרגול, יוצרת הסדנה הנעה ומוטיבציה לכלל המחלקה והיא בעלת ערך גבוה כחלק מתהליך הליווי.

הסדנה בת 3 שעות ומועברת בנושאים שונים עפ”י צרכי הארגון.

  • טיפול בהתנגדויות.
  • טכניקות לסגירת עסקה
  • עמידה ביעדים
  • אומנות המכירה

ייעוץ וליווי בהקמת מוקד מכירות

תהליך ההקמה של מוקד מכירות מורכב ודורש מיומנויות וידע רב במגוון רחב של נושאים: החל משלב גיוס צוות המכירות, גיוס מנהלים ובעלי תפקידים, אימון והכשרה עפ”י תוכנית הכשרה מותאמת ארגון, בניית תהליכי עבודה, מודל יעדים, מודלי שכר וכו’.

ליווי מקצועי בתהליך יכול למנוע הוצאות מיותרות וכשלים רבים. הכוונה, הדרכה וגיוס הצוות המתאים תבטיח מוקד מכירות מייצר ומצליח.

אנחנו מציעים ללקוחותינו תהליך ליווי מלא משלב ההקמה הכולל עבודה ישירה מול מנכ”ל החברה ומול הצוות עד לעבודה שוטפת של המוקד.בנוסף, אנחנו מתמחים בבניית מוקדי מכירות טלפוניים ומוקדי שירות.

לקוח סמוי ככלי בקרה בארגון

לקוח סמוי הינו כלי בקרה אפקטיבי, תומך החלטות המאפשר זיהוי ואיתור של חולשות וכשלים בשיחת המכירה.

כלי זה משמש לבקרה ומדידה של תהליך המכירה במספר פרמטרים:

  • בירור צרכי לקוח
  • אופן התנהלותו של איש המכירות
  • מקצועיות ובקיאות במוצר
  • אדיבות ושירותיות
  • יכולת ניהול מו”מ
  • טיפול בהתנגדויות (אמיתיות ומדומות)
  • אופן מתיחת מחיר.
  • וכמובן נקודות נוספות שחשוב לחברה לדעת.

בסוף התהליך ישלח דוח ממצאים  מפורט +המלצות לשיפור וייעול. דוח הממצאים לשיפור מהווים כלי אופרטיבי לשיפור חווית לקוח, תורם לשיפור התנהלות מחלקת המכירות וכפועל ישיר להגדלת ההכנסות.

מנהלת מכירות במיקור חוץ

ניהול מחלקת מכירות שטח באופן מלא. אנשי מכירות שטח נמצאים רוב הזמן מחוץ למשרד ונדמה כי כל אחד מהם מנהל את שגרת העבודה שלו באופן עצמאי. היכולת לעקוב ולמדוד את אופי עבודתם מחייב ניהול שוטף המייצר שגרות עבודה קבועות , למידה מתמדת דיווח ועמידה ביעדים, על מנת להביא לתוצאות מיטביות.

מנהל במיקור חוץ אחראי על ניהול צוות המכירות, קביעת אסטרטגית מכירה והתאמתו לסוגי הלקוחות, ניתוח נתונים, בקרה שוטפת וקבועה, משימות ועמידה ביעדים.

כמו כן, אחראי על למידה והכשרת הצוות בשוטף תוך התמקצעות מתמדת. מתאים לארגונים אשר רוצים לצמוח ולממש את הפוטנציאל ללא מנהל מכירות במשרה מלאה.

Call Now Button